saz-music

رسانه ساز موزیک

saz-music

رسانه ساز موزیک

رسانه فیلم،سریال،آهنگ و اخبار دنیای رسانه در ساز موزیک

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رامان به نام صد از صد

دانلود آهنگ صد از صد آدم  از رامان

ترانه ی زیبا از رامان آهنگ صد از صد با کیفیت عالی و متن از رسانه ساز موزیک

Download New Music Raman Called Sad Az Sad

آهنگ رامان خوبش اومده کنارم عشق و حالو با تو دارم ساز موزیک + متن آهنگ

 

کاور آهنگ رامان صد از صد خوبش اومده کنارم - چشات دلو رو هوا زد

 

 

دانلود صد از صد رامان

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن اهنگ صد از صد رامان:

چشات دلو رو هوا زد میشم با همه بد

خیالت راحت دوستت دارم صد از صد

جذاب خواستنی به همه بگو مال منی

نزنه یهو به سرت قید دلمو بزنی

خوبش اومده کنارم عشق و حالو با تو دارم

دوتایی بزنیم به جاده تویی دار و ندارم

خوبش اومده کنارم عشق و حالو با تو دارم

دوتایی بزنیم به جاده تویی دار و ندارم

 

آهنگ صد از صد رامان

 

باورش سخته نباشی تو

نمیشه از دل من یه روز جدا شی تو

آخرش جونمم میدم

من کنار تو آخه این عشقو فهمیدم

خوبش اومده کنارم عشق و حالو با تو دارم

دوتایی بزنیم به جاده تویی دار و ندارم

خوبش اومده کنارم عشق و حالو با تو دارم

دوتایی بزنیم به جاده تویی دار و ندارم

 

خوبش اومده کنارم عشق و حالو با تو دارم ، دوتایی بزنیم به جاده تویی دار و ندارم ، خوبش اومده کنارم عشق و حالو با تو دارم ، دوتایی بزنیم به جاده تویی دار و ندارم 

 

دانلود موزیک شنیدنی رامان  + متن آهنگ خوبش اومده کنارم عشق و حالو با تو دارم به همراه بهترین کیفیت ها و لینک مستقیم

 

Download New Music Raman Called Sad Az Sad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی