saz-music

رسانه ساز موزیک

saz-music

رسانه ساز موزیک

رسانه فیلم،سریال،آهنگ و اخبار دنیای رسانه در ساز موزیک

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو  به نام میخوام

دانلود آهنگ میخوام از   امیر تتلو

ترانه ی زیبا از امیر تتلو آهنگ  میخوام با کیفیت عالی و متن از رسانه ساز موزیک

Download New Music Amir Tataloo Called Mikham

آهنگ میخوام امیرتتلو ساز موزیک + متن آهنگ به زودی

 

کاور موزیک میخوام امیر تتلو

 

دانلود آهنگ میخوام امیرتتلو

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ میخوام امیرتتلو:

من دلم تنگه واسه ی همسفر کوچیک

واسه یه همسفر که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزیک

به زودی … .

دانلود آهنگ امیر تتلو + متن آهنگ من دلم تنگه واسه ی همسفر کوچیک به همراه بهترین کیفیت ها و لینک مستقیم

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی من دلم تنگه واسه ی همسفر کوچیک از امیر تتلو با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی