saz-music

رسانه ساز موزیک

saz-music

رسانه ساز موزیک

رسانه فیلم،سریال،آهنگ و اخبار دنیای رسانه در ساز موزیک

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام  ناجی 

دانلود آهنگ  ناجی از مهدی یغمایی

ترانه ی زیبا از مهدی یغمایی آهنگ ناجی با کیفیت عالی و متن از رسانه ساز موزیک

Download New Music mehdi yaghmaei Called naji

آهنگ ناجی مهدی یغمایی ساز موزیک + متن آهنگ

کاور موزیک نجلا مهدی یغمایی

 

دانلود آهنگ سریال نجلا

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ ناجی با صدای مهدی یغمایی:

چجوری عاشق شم که سهم من باشی
کنار این تنها دوباره تنها شی
ببین چه بارونی یه عمر میباره
آدم نگاهاشو که جا نمیزاره جا نمیزاره
همین که از دورم نگات کنم خوبه
تویی که میدونی دلم چه آشوبه تو سینه میکوبه
تموم دنیامو به بودنت میدم
منی که تو دنیا فقط تورو خواستم فقط تورو دیدم

آهنگ زیبای ناجی مهدی یغمایی

به هوای تو گریه شدم رسم تقدیره
وقتی آسمونم مثل من قلبش میگیره
اگه پای پیاده میام تو این حیرونی
توکه حال خراب منو بهتر میدونی
همین که از دورم نگات کنم خوبه
تویی که میدونی دلم چه آشوبه تو سینه میکوبه
تموم دنیامو به بودنت میدم
منی که تو دنیا فقط تورو خواستم فقط تورو دیدم

دانلود آهنگ ناجی + متن آهنگ مهدی یغمایی به همراه بهترین کیفیت ها و لینک مستقیم

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی ناجی از مهدی یغمایی با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ

آهنک بسیار زیبای تیتراژ سریال نجلا به نام ناحی با صدای مهدی یغمایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی